Ervaren management assistant (m/v) ()

Beschrijving:

De firma is actief in de banksector.

Voor één van haar klanten, gevestigd in Antwerpen centrum, is OfficeTeam op zoek naar een ervaren management assistant.

De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn:

  • agendabeheer
  • travel arrangement + visa
  • telefonie/onthaal
  • opvolgen vergaderzalen
  • voorbereiden van meetings en notuleren
  • opmaken van PowerPoint presentaties
  • voorbereiden en opmaken van financiële rapporteringen
  • boeken van afrekeningen
  • ondersteunde boekhoudkundige taken uitvoeren

De vereiste kwalificaties voor deze functie zijn:

  • vloeiende kennis Engels en Frans
  • zeer goed kunnen werken met Excel en Word
  • minimum 5 jaar ervaring als management of personal assistant
  • flexibel, stressbestendig en organisatorisch sterk zijn

Het betreft een fulltime functie met zicht op een vast contract na de interimperiode. Zij bieden een aantrekkelijk salaris voor deze afwisselende functie.

Je bent onmiddellijk beschikbaar en kijkt uit naar een nieuwe uitdaging op professioneel vlak? Aarzel dan niet en reageer nu met het referentienummer: LZ01/186286! Onze collega’s nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *