Helpdeskmedewerk(st)er ()

Beschrijving:

Taakomschrijving

Een dagelijkse eerstelijnshulp bieden aan de interne gebruiker voor het gebruik van de burotica producten (PC, Internet, Printers):

  • Analyseren van het probleem van de interne klant.
  • Inschatten of dit zelf kan worden opgelost, of moet worden uitbesteed.
  • Complexere problemen onmiddellijk doorgeven aan de interne medewerkers (applicaties of netwerken en systemen) of externe partners.
  • De gemelde problemen, op het vlak van software, hardware, database en netwerk, en die de helpdeskmedewerker zelfstandig kan behandelen, oplossen:
  • De individuele PC gebruikers helpen en raad geven in het doeltreffend gebruik van de software en hardware.
  • Installeren van bijkomende softwarepakketten.
  • De netwerkparameters configureren.
  • Het besturingssysteem installeren.
  • De gebruikers op het netwerk aansluiten.
  • Een user voor het personeel aanmaken.
  • Restoren van data.

Ondersteunen van de lokale systeembeheerders (op verplaatsing binnen de eigen site).
Bijdragen tot een goede kennisoverdracht binnen het team.

Profiel (Competenties)

De provincie Antwerpen staat garant voor een klantgerichte en correcte aanpak. In volle samenwerking met elkaar streven we naar een kwaliteitsvol resultaat en zoeken we voortdurend naar verandering met oog op verbetering.

Dankzij je gespecialiseerde kennis maak je eenvoudige en gestructureerde analyses  van complexe dossiers met daarin duidelijke standpunten.
Je groot organisatietalent zorgt ervoor dat je onderzoeken of gespecialiseerde taken probleemloos  plant  en efficiënt uitvoert.
Je stimuleert en helpt anderen in het vinden van de beste oplossing door je eigen kennis en ervaring aan hen door te geven.

Profiel (Kennis)

  • PC’s en printers : methodes voor troubleshooting bij problemen.
  • Deployment tools.
  • Standaardapplicaties (Office, internet, intranet) : werking en troubleshooting.
  • Netwerken (wireless en wired netwerken), protocollen, services.
  • Operationele security.

Aanwervingsvoorwaarden: diploma- en ervaringsvereisten

Er zijn geen diplomavereisten.

Kandidaten dienen te beschikken over minimum 1 jaar relevante professionele werkervaring.

Aan deze voorwaarde dient voldaan bij uiterste inschrijvingsdatum.

 

Surf naar www.gedragendoortalent.provant.be. Selecteer je job en solliciteer uitsluitend online tot en met 26 januari 2014.

Kandidaten die bij het Vlaams Fonds voor de Sociale Integratie van personen met een handicap erkend zijn of bij de VDAB, dienen hiervan een bewijs voor te leggen.

Voor meer inlichtingen over de aanwervingsprocedure kan je terecht bij de heer Joachim Muls, consulent werving en selectie (tel. 03/240.69.91 of mail [email protected])

Voor meer inlichtingen over de functie zelf kan je terecht bij de heer Tom Dierckens, celverantwoordelijke helpdesk (tel. 03/240.58.94 of mail [email protected]).

 

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *