Junior IT helpdesk agent (m/f) (H/F) ()

Beschrijving:

Als Customer Helpdesk agent, beantwoordt u de binnenkomende telefoontjes met betrekking tot incidenten zie zich voordoen bij de klanten onder helpdesk contract, u probeert deze op te lossen en speelt
ze door indien nodig.

?U stelt een diagnose en behandelt de incidenten van de klanten (User Support).
?U sluit de afgewerkte oproepen af, en zorgt ervoor
dat de niet opgeloste problemen worden doorgespeeld aan de betrokken personen.
?U geeft hen hierbij een concrete beschrijving van het probleem en van de ondernomen stappen en dit rekening houdend met het type van contract en het voorkomende probleem.
?U staat in voor het beheer en het optimaliseren van de informatica infrastructuur van onze klanten.
?U staat in voor het inbrengen in het systeem van de gegeven oplossingen en het bijwerken van uw kennis databasis.

Talen : Nederlands 5/5, Frans 4 of 3/5
 It kennis :
 Goede kennis van Active Directory: user management.
 Zeer goede kennis LAN en TCP/IP.
 Zeer goede kennis van MS Office 2000/XP/2003/2007.
 Goede kennis window XP/Vista/7.
 Basis ervaring op het gebied van Helpdesk, onsite support
 B rijbewijs + wagen

-Interim met optie vast
-Tijdregeling: Voltijds
-Een boeiende functie met afwisseling
-Een aangename en dynamische werksfeer
-Salaris: 2000-2100 bruto

Vedovatto Marie
+32 2 743 35 30

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *