Klantverantwoordelijke (M/V) ()

Beschrijving:

Het bedrijf staat in voor alle wettelijke inschrijvingsmodaliteiten van startende zelfstandigen en ondernemingen. Het is een ondernemingsloket dat controleert of de ondernemer aan alle startvoorwaarden voldoet, doet de inschrijven van de handelsonderneming in de Kruispuntbank van Ondernemingen en verzorgt daarnaast diverse administratieve formaliteiten.

Na een grondige opleiding in ons kantoor te Antwerpen (enkele weken) ga je van start in ons kantoor te Brussel. Je ben er verantwoordelijk voor het administratief opstarten en opvolgen van dossiers en het verzorgen voor een uitstekende dienstverlening aan onze klanten.

• bachelor diploma (bij voorkeur rechtspraktijk, maatschappelijke advisering of verzekeringen/ fiscaliteit) of gelijkwaardig • sterk analytisch vermogen • bereid tot zeer lange termijn engagement • sterke klantgerichte attitude • enige werkervaring • goede tweetaligheid • complexe sociale wetgeving schrikt je niet af • sterke administratieve kwaliteiten en de wil om perfecte resultaten af te leveren • zelfstandigheid, dynamiek en initiatief vinden we belangrijk

• voltijds contract voor onbepaalde duur • boeiende functie in een stabiele omgeving • op maat gemaakte opleiding • aantrekkelijk salaris • belangrijk pakket extra-legale voordelen

contact opnemen met dhr. Arnout Busscher, telefonisch of per mail.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *