Manager Beobank Service Center ()
Beschrijving:
Functieomschrijving
- Leiding geven aan een team van een 10-tal Financieel adviseurs binnen het nieuwe Service Center van Beobank
- De uurroosters opstellen en opvolgen
- Coaching/People management
- Opleidingsbehoeften identificeren en opleidingen organiseren
- Calls monitorings organiseren en opvolgen/debriefen
- Zorgen voor een wisselwerking met andere afdelingen zoals Customer Experience, Customer Service, Compliance en Sales Control
- Samenwerken met de verschillende experten teneinde het kennisniveau binnen de teams te verhogen
- De implementatie van de verschillende producten/diensten coördineren
- Back-up zijn voor de andere functies
Profiel
- Ervaring in people management, binnen een klantendienst en binnen de financiële sector
- Tweetaligheid Frans/Nederlands
- Ervaring binnen een klantgerichte functie
- Klantgerichtheid en service-gerichtheid
- People management skills
- Stressbestendigheid en flexibiliteit
- Hoog EQ niveau
- Vermogen om conflictsituaties op te lossen
- Problem solver
- Optimistische ingesteldheid
- Bereid te werken volgens een flexibel uurrooster en op zaterdag
Aanbod
- Een boeiende job binnen een dynamisch en gemotiveerd team en doorgroeimogelijkheden binnen een nieuwe bank;
- Een uitstekende gelegenheid om vertrouwd te geraken met de bankproducten of uw kennis terzake uit te breiden (van kredietverlening tot investeringen)
- Een organisatie die zich richt op de ontwikkeling van haar medewerkers door middel van kwaliteitsvolle opleidingen en reeële carrièremogelijkheden.
- Een omgeving die ondernemingsgeest en creativiteit aanmoedigt op basis van vijf kernwaarden: dynamiek, soliditeit, eenvoud, relevantie en respect.
Categorie:
Geef een reactie