Manager Beobank Service Center ()

Beschrijving:

Functieomschrijving

  • Leiding geven aan een team van een 10-tal Financieel adviseurs binnen het nieuwe Service Center van Beobank
  • De uurroosters opstellen en opvolgen
  • Coaching/People management
  • Opleidingsbehoeften identificeren en opleidingen organiseren
  • Calls monitorings organiseren en opvolgen/debriefen
  • Zorgen voor een wisselwerking met andere afdelingen zoals Customer Experience, Customer Service, Compliance en Sales Control
  • Samenwerken met de verschillende experten teneinde het kennisniveau binnen de teams te verhogen
  • De implementatie van de verschillende producten/diensten coördineren
  • Back-up zijn voor de andere functies

Profiel

  • Ervaring in people management, binnen een klantendienst en binnen de financiële sector
  • Tweetaligheid Frans/Nederlands
  • Ervaring binnen een klantgerichte functie
  • Klantgerichtheid en service-gerichtheid
  • People management skills
  • Stressbestendigheid en flexibiliteit
  • Hoog EQ niveau
  • Vermogen om conflictsituaties op te lossen
  • Problem solver
  • Optimistische ingesteldheid
  • Bereid te werken volgens een flexibel uurrooster en op zaterdag

Aanbod

  • Een boeiende job binnen een dynamisch en gemotiveerd team en doorgroeimogelijkheden binnen een nieuwe bank;
  • Een uitstekende gelegenheid om vertrouwd te geraken met de bankproducten of uw kennis terzake uit te breiden (van kredietverlening tot investeringen)
  • Een organisatie die zich richt op de ontwikkeling van haar medewerkers door middel van kwaliteitsvolle opleidingen en reeële carrièremogelijkheden.
  • Een omgeving die ondernemingsgeest en creativiteit aanmoedigt op basis van vijf kernwaarden: dynamiek, soliditeit, eenvoud, relevantie en respect.

 

 

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *