OFFICE MANAGER ()

Beschrijving:

Accord Group ambieert de onbetwiste leider te zijn op het vlak van Executive Management oplossingen: executive search, interim management, assessment & development, board & management review, compensation consulting, executive coaching, organisatieontwikkeling.

Onze knowhow is gebaseerd op een unieke methodologie en een grondige kennis van de lokale markt, ondersteund door een solide wereldwijd netwerk met kantoren in de economische centra van Europa, Afrika, Azië, Australië en Noord- en Zuid-Amerika.

Accord Group werd opgericht in 1978 en heeft kantoren in Brussel en Gent. Accord Group biedt zowel privé ondernemingen als publieke organisaties de beste garantie om hun menselijk kapitaal maximaal te laten renderen. Onze methodologie is namelijk ontwikkeld om alle HR-processen perfect af te stemmen op de bedrijfsstrategie. Zo streven we naar de perfecte match tussen organisatie, rol en ‘human capital’.

Ter versterking van ons team in Gent zoeken wij een (m/v):

OFFICE MANAGER

Je rol.

  • Je bent de eerste contactpersoon voor externe klanten en kandidaten. Je verzorgt het onthaal (zowel telefonisch als face-to-face) in het kantoor in Zwijnaarde.
  • Je ondersteunt interne klanten; partners, senior consultants en researchers. De belangrijkste taken zijn; het verwerken van gegevens in onze database, het opmaken van offertes, het typen en layouten van rapporten, het nalezen van rapporten, het maken van presentaties, het telefonisch maken van afspraken, het klaarmaken van kandidatendossiers, het opmaken van planningen en het administratief opvolgen van projecten zoals selecties, development projecten, evaluaties, salarisstudies,….
  • Je staat open voor een verruiming van je takenpakket en springt bij waar nodig is. Je houdt van multitasken en kan werken voor verschillende personen.
  • Een deel van je takenpakket bestaat uit vaste terugkomende taken en een deel zijn ad hoc vragen. Dit zorgt voor een gevarieerd takenpakket.

Je profiel.

  • Je haalt voldoening uit het ondersteunen van anderen. Je hebt een sterke interesse voor het werken in een dienstverlenende en mensgerichte sector.
  • Je genoot een opleiding op Master- of Bachelorniveau en je hebt ervaring als office manager.
  • Je stelt je flexibel op qua taken en kan goed overweg met veranderingen in de planning en bent een kei in multitasken.
  • Je werkt snel en accuraat. Binnen het opgegeven kader kan je zelf prioriteiten stellen en je werk organiseren en plannen.
  • Je stelt je klantgericht op zowel naar externe als interne klanten.
  • Je bent zowel proactief als resultaatgericht.
  • Je bent een empathisch en vlotte communicator.
  • Je houdt van samenwerking en bent ook in staat om zelfstandig te werken.
  • Je bent praktisch tweetalig Nederlands/Frans en kan je ook goed uitdrukken in het Engels.
  • Je kan vlot overweg met de courante MS Office-applicaties.

Ons aanbod.

  • Je maakt deel uit van een sterk groeiende en dynamische organisatie waarin klantvriendelijkheid, initiatief en ondernemingszin geapprecieerd worden.
  • Je komt terecht in een divers team met heel wat ervaring en knowhow en je maakt kennis met onze strategische visie en unieke methodologie.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *