PROJECTCOORDINATOR UTILITEITSBOUW/APPARTEMENTSBOUW (m/v) ()

Beschrijving:

DEDEYNE CONSTRUCT (www.dedeyneconstruct.be) is een full-service algemene aannemer. Een team van ervaren en gekwalificeerde medewerkers neemt de totale projectbegeleiding van industriële, semi-industriële en commerciële gebouwen, alsook private woningen voor zijn rekening, zowel nieuwbouw als verbouwingen. Dankzij een uitgesproken technische know-how en bijzondere aandacht voor detail en kwaliteit van de uitvoering, slaagde het bedrijf erin zich in het hoger segment van de markt te positioneren en gaan zij er prat op voor België ’s meest toonaangevende architecten te mogen werken.

In het kader van de verdere groei en professionalisering wenst men een PROJECTCOORDINATOR UTILITEITSBOUW (intern) en een PROJECTCOORDINATOR APPARTEMENTSBOUW (intern) aan te werven voor DEDEYNE CONSTRUCT.

Objectief van de functie

Als intern Projectcoördinator hebt u een sturende, coördinerende en technische rol binnen het operationeel bouwproces. U bent een belangrijke schakel in de dienst afwerking voor de totale binnen- en eindafwerking van residentiële bouwprojecten.

U staat in voor de voorbereiding en planning, de opvolging van het budget en de coördinatie van de interne en externe middelen. Daarnaast waakt u over het naleven van de veiligheids- en kwaliteitsvoorschriften.

U rapporteert rechtstreeks aan de Dhr. Jan Desmet en Mevr. Karine Desmet, hoofdprojectcoördinators.

Functieomschrijving

  • Voorbereidingsfase:
  • prijsaanvraag overlopen m.b.t. binnengekomen documenten
  • digitaal inbrengen van meetstaat en budgetcodes, opmaken van prijsaanvraagcodes
  • aanvraag prijsoffertes voor onderaannemer opmaken en doorsturen
  • inhoud prijsaanvraag vervolledigen
  • binnengekomen prijsoffertes opslaan, bestuderen en vergelijken
  • informatie opvragen aan externe projectleider
  • globale planning uit te voeren werken opmaken, samen met Extern Project Coördinator (EPC)
  • overlopen eindtotaal prijsofferte met verkoper
  • historiek wijzigingen klant noteren, prijsofferte aanpassen, communiceren aan verkoper
  • opmaak contract

Uitvoeringsfase

  • voorbereiden verkocht dossier voor opdrachtsvergadering
  • bijkomende prijsaanvragen doorsturen
  • prijsvergelijkingen maken en overleggen met EPC
  • contracten onderaannemers opmaken, RSZ-melding, bouwplaatsrisico’s doorgeven
  • via administratief bediende: controle onderaannemers opvragen, veiligheidsplan meesturen met contract, aanvraag opmaak veiligheidsplan onderaannemer
  • verrekeningen klanten opmaken en overlopen met EPC
  • opmaken afrekeningen, overleggen met EPC, voortijdige aanvraag van de afrekeningen bij onderaannemer
  • opvolgen van binnengekomen afrekeningen, administratieve hulp inschakelen om onderaannemer aan te manen
  • opvolgen EPB, startverklaring en opvragen eindverslag EPB
  • de technische fiches opvragen, klasseren ter voorbereiding van postinterventiedossier; briefwisseling doorsturen
  • opmaken nacalculatie voor interne feedback

Algemeenheden

  • invullen tijdsbesteding per werf
  • ontplooiing/uitbreiding van technische kennis door het volgen van bijkomende cursussen en plannen vergaderingen met onderaannemers/leveranciers

Profiel van de kandidaat

  • u bent Industrieel Ingenieur of Burgerlijk Ingenieur bouwkunde, architect met technische kennis of gelijkwaardig door ervaring
  • u beschikt over minstens 3 jaar ervaring in project management bij bouwprojecten
  • u hebt praktisch inzicht in bouwtechnieken
  • u beschikt over planning en organisatorische vaardigheden
  • werken binnen een budget zijn u niet vreemd
  • u bent gedreven en gepassioneerd door techniek/esthetiek; zin voor verantwoordelijkheid
  • conceptueel en analytisch kunnen werken met cijfers; oog hebben voor details
  • u bent uitgesproken klant- en servicegericht; bezit presentatie skills en weet het verschil te maken door uw markt- en dossierkennis
  • u bent open-minded, teamplayer, collegiaal en hands-on
  • sterke informatica-kennis (inclusief MS project)
  • kennis van het Frans is een pluspunt

Wordt dit de volgende stap in uw carrière?

Indien u belangstelling heeft voor deze boeiende carrière opportuniteit, verwachten we uw e-mail met bijgevoegd CV op [email protected].

Voor bijkomende informatie kan u terecht bij Tine Wallays op het nummer 09/281 21 81 of 0491/74 27 63.

PIRAMIDE – HR Consultancy & Recruitment Services

Dorpsstraat 25 – 9831 Sint-Martens-Latem

(erkend rekruteringsbureau VG1372/B – B.AB08.008)

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *