SLM Desk Agent (junior ICT Support). ()

Beschrijving:

Opgericht in 1983, is Recruitment Partners een selectiebureau, gespecialiseerd in de rekrutering van IT-professionals. Als gepriviligieerde partner van verscheidene gerenommeerde bedrijven (bankwereld, industrie, telecomsector, IT consultancy …) recruteren wij op alle niveaus, van ervaren IT Directeurs tot jonge informatici die aan het begin van hun professionele carrière staan. En dit alles in alle mogelijke technologische omgevingen. Op zoek naar een nieuwe uitdaging ? Aarzel niet om ons te contacteren. (02 736 00 53 – www.recruitmentpartners.be )

Onze klant gevestigd te Brussel is onderdeel van een grote groep leider in zijn activiteit. Als specialist in de reis- en transport industrie combineert ze de juiste expertise, het menselijk kapitaal en de beste systemen op een hoog kwalitatief niveau.

Het bedrijf kent een sterke groei en is momenteel op zoek naar een SLM Desk Agent.

Doel van de functie:

‘Je bent een all-rounder… Je helpt graag anderen met je parate ICT-kennis?

Bij onze klant krijg je de ruimte je te ontplooien in het team van de SLM Desk (Service Level Management) als SLM Desk Agent. Samen met je collega’s en je coördinator sta je in voor de opvolging van incidenten en problems, en het beantwoorden van vragen van onze interne en externe klanten. Je zorgt mee voor een correcte dienstverlening in het kader van de geldende SLA’s.

Beschrijving van de job:

Als SLM desk agent ligt je focus op

  1. Concrete snelle analyse van het aangeboden probleem
  2. Duidelijke communicatie naar je klant en de teamleden toe
  3. Het doorverwijzen van het gestelde probleem naar het juiste team, of zelf het probleem oplossen en afsluiten

De volgende taken zullen je toegewezen worden:

  • De verwerking van oproepen en inkomende mails van onze interne en externe klanten.
  • Het administratief opvolgen van de incidenten en problems.
  • Het opvolgen van de incidenten in overeenstemming met de SLA’s die met de klanten zijn afgesloten.
  • Het beheer van de documentatie van onze klanten en leveranciers.
  • De aanvraag en opvolging van tussenkomsten door onze interne of externe technische teams.
  • De verwerking van aanvragen voor toegangen tot ‘limited areas’.

Je profiel

  • Je bent bij de pinken, begrijpt snel wat de problemen of vragen van de klant zijn, en speelt hier correct, constructief en beleefd op in.
  • Je beschikt over een gezonde dosis empathie. Het probleem van de klant wordt jouw probleem, en je zoekt er samen een oplossing voor.
  • Standaard bureautica-toepassingen of courante software hebben geen geheimen meer voor jou.
  • Een eerste beroepservaring in support is een pluspunt.
  • Je bent functioneel tweetalig (NL/FR) en je kunt je vlot uitdrukken.
  • Je bent nauwkeurig, methodisch en leergierig.
  • Je bent pro-actief, en beschikt over goede organisatievaardigheden.
  • Je bent bereid te werken in een ploegenstelsel (weekends en nachten).
  • Je hebt een brede ICT kennis, en wil deze constant uitbreiden. Je volgt de actualiteit op de voet, en wil steeds bijblijven.

Aanbod:

  • De mogelijkheid om te werken in een gezond bedrijf dat garant staat voor innovatieve en hoge performanties
  • Reële doorgroeimogelijkheden
  • Een aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen (drie verzekeringen, maaltijdcheques, gratis vervoer, bonus, 38 verlof dagen …)
  • Een gemakkelijke bereikbaarheid (vlakbij het treinstation Brussel-Zuid)

Interesse ? Stuur uw kandidatuur naar Ghislain Dheygere – Recruitment Partners Rue de la Presse 4, 1000 Bruxelles – ([email protected] ) – Tel: 00 32 2 736 00 53 – www.recruitmentpartners.be

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *