Software Support Engineer ()

Beschrijving:

De Clercq Solutions is een Belgisch softwarebedrijf met een internationale klantenportefeuille. Met ons softwarepakket Objective bieden we een oplossing voor de aansturing, opvolging en optimalisatie van productie, logistiek en werknemers. Vanaf de goederenontvangst- en opslag, doorheen de productie tot de distributie van de afgewerkte producten stemmen wij alle operationele processen naadloos op elkaar af. Zo nemen wij inefficiënties weg en creëren wij reële waarde voor onze klanten.

Het werk van De Clercq Solutions begint met een analyse, en eindigt met de inbedrijfname en het onderhoud van de systemen. Daarnaast nemen we ook de koppeling met de bestaande business-systemen en de installatie van de hardware voor onze rekening. De innovatieve functionele concepten in Objective, en de object-georiënteerde onderbouw in Java garanderen een succesvolle implementatie.

Gezien het toenemend aantal projecten voor KMO’s en grote bedrijven in binnen- en buitenland kent De Clercq Solutions een continue groei. In dit kader zoeken we voor vast dienstverband een:

JOUW FUNCTIE

  • Je beantwoordt binnenkomende oproepen en handelt ze zoveel als mogelijk zelfstandig af. Daartoe analyseer je vragen of problemen, bepaal je prioriteiten, en onderneem je de passende acties. Deze acties kunnen zeer uiteenlopend zijn, van het vaststellen en/of oplossen van problemen met Objective, met databases, met netwerken, met koppelingen met andere systemen of andere software, … tot het doorvoeren van kleine wijzigingen in de software, of de configuratie ervan.
  • Je registreert de oproepen en beschrijft accuraat de problemen en ondernomen stappen. Je geeft de nodige informatie en feedback aan de klant en aan je collega’s.
  • Je waakt erover dat klanten conform de overeengekomen contractbepalingen geholpen worden.
  • Je behoudt het overzicht van gemelde problemen of vragen, en stelt waar nodig oplossingen voor om klanten een optimale dienstverlening te bieden.
  • Samen met je teamgenoten rapporteer je aan de Support Team Manager.

JOUW PROFIEL

  • Je hebt een Bacelor of Master diploma in (Toegepaste) Informatica. Je bent vertrouwd met Object Georiënteerde Softwareontwikkeling in Java, en hebt een goede basiskennis van databases en besturingssystemen.
  • Je bent een efficiënte problem solver: je bent analytisch, kan hoofd- en bijzaak onderscheiden, en je bent besluitvaardig.
  • Je communiceert onder alle omstandigheden vlot en correct met klanten. Je bent in staat om mensen iets bij te brengen of hen te begeleiden.
  • Je bent stress-bestendig.
  • Naast perfect Nederlands, spreek je ook voldoende Frans en Engels.

ONS AANBOD

  • De nodige opleiding om je voldoende vertrouwd te maken met onze software en onze projecten bij klanten.
  • Een uitdagende functie in een groeiende KMO, met een open en aangename bedrijfscultuur, waarin je direct resultaat ziet van je inspanningen.
  • Een gevarieerd takenpakket, met ruime verantwoordelijkheden en groeimogelijkheden.
  • Een aantrekkelijk salarispakket en extralegale voordelen (firmawagen, groeps- & hospitalisatie-verzekering, maaltijdcheques, bonusplan, etc.).

Waar

  • Wichelen, Oost-Vlaanderen, op zo’n 20 min van Gent/Sint-Niklaas/Ninove

INTERESSE

Geïnteresseerd om met ons mee te groeien? Stuur dan je CV naar [email protected].

Voor meer info, bel 052 43 20 80 of surf naar https://www.declercqsolutions.eu

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *