Tijdelijke medewerker orderdienst regio Roeselare ()

Beschrijving:

Voor één van onze klanten, een voedingsbedrijf uit Roeselare, kijken we uit naar een tijdelijke medewerker op orderdienst. Tot jouw takenpakket behoort ondermeer: orderinput, orderopvolging, adminsitratie, contacten intern en extern,…. Daarnaast sta je ook in voor facturatie, organisatie transport en opvolging stockbeheer. Spreekt dit afwisselend takenpakket jou aan? Kan je een eerste relevante werkevaring voorleggen en ben je bovendien vlot meertalig? Zijn contactuele vaardigheid, enthousiasme en administratieve nauwkeurigheid competenties die jouw persoonlijkheid typeren? Reageer dan snel! Geen vereisten. Wij bieden jou een afwisselende job aan binnen internationale werkomgeving. Het start met een tijdelijk contract voor 3 maanden, te starten begin januari 2014. Secretary Plus is reeds jarenlang de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van managementassistants. Wij spitsen ons toe op jouw profiel en luisteren naar je behoeften en verwachtingen, op elk moment van je carrière.

Ook de bedrijfswereld volgen we op de voet. We brengen job- en carrièrekansen in kaart en matchen die met jouw talent. Zo vindt Secretary Plus voor jou steeds de optimale werkomgeving waarin je talenten maximaal tot ontplooiing komen. Deeltijds of voltijds. Vast, tijdelijk of op projectbasis. Een job en een loopbaan die helemaal bij je passen, daar tekenen wij voor.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *