Tweetalige Management Assistant (LV403446) ()

Beschrijving:

– Je bent werkzaam op onze afdeling expansie/werf die enerzijds verantwoordelijk is voor het opsporen en analyseren van nieuwe of alternatieve vestigingsplaatsen en anderzijds onze filialen of distributiecentra (ver)bouwt; – Je ondersteunt de expansiemanager en de werfleiders die verantwoordelijk zijn voor hun regio; – Na een inwerkperiode volg je diverse administratieve dossiers op, sta je in voor een accurate dataverwerking en verzorg je verscheidene klassementstaken; – Aan de hand van factuurgegevens bereid je de dossiers voor nacalculatie van de verschillende winkelprojecten voor; – Daarnaast voer je de klassieke secretariaatstaken uit zoals o.a. het behandelen van inkomende en uitgaande post, faxen en e-mails, veelvuldige telefonische contacten, … – Dagelijks kom je in contact met een brede waaier aan interne en externe relaties; – Je staat in voor de voorbereiding van de interne en internationale rapportering. – Je behaalde minstens een bachelor en hebt reeds enkele jaren werkervaring in een ondersteunende functie; – Je kan je perfect uitdrukken in het Nederlands en het Frans. Kennis van het Duits is een pluspunt; – Je kan goed overweg met Word en Excel en je slaagt erin om een mooie en overzichtelijke presentatie op te maken in PowerPoint; – Je werkt graag met cijfermatige gegevens en bent hierin uiterst precies; – Dankzij jouw oog voor detail ga je steeds uiterst nauwkeurig te werk; – Je weet perfect de juiste prioriteiten te leggen en bereikt snel en efficiënt de vooropgestelde doelstellingen; – Proactief en zelfstandig werken is je ook niet vreemd; – Ook in moeilijke situaties houd je steeds het hoofd koel; – Je kan een mondelinge en schriftelijke boodschap duidelijk en correct overbrengen; – Integriteit is voor jou een vaste waarde: je handelt consequent binnen de waarden en normen van Lidl; – Flexibiliteit zit in jouw genen: je reageert steeds gepast op plotse veranderingen en onverwachte omstandigheden. minimum bachelor – Je komt terecht in de dynamische omgeving van een sterk groeiende internationale onderneming met een stevige financiële draagkracht en reputatie; – Een boeiende functie met heel gevarieerde contacten en een uitgesproken autonomie in een team met enthousiaste collega’s. Secretary Plus is reeds jarenlang de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van managementassistants. Wij spitsen ons toe op jouw profiel en luisteren naar je behoeften en verwachtingen, op elk moment van je carrière.

Ook de bedrijfswereld volgen we op de voet. We brengen job- en carrièrekansen in kaart en matchen die met jouw talent. Zo vindt Secretary Plus voor jou steeds de optimale werkomgeving waarin je talenten maximaal tot ontplooiing komen. Deeltijds of voltijds. Vast, tijdelijk of op projectbasis. Een job en een loopbaan die helemaal bij je passen, daar tekenen wij voor.

Categorie: 

 


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *