Office Assistant ()

Beschrijving:

Excel Interim is a temporary agency in Brussels, part of the Angela Mortimer Group, the leading UK recruitment consultancy. We specialise in recruiting office staff (Receptionist, Secretary, Management Assistant, Personal Assistant and Assistant in Legal, HR, Marketing, Communication, etc), customer service administrators. Excel-Interim has proved from the beginning to be successful through creativity and by developing strong partnerships with candidates and clients alike. We have exclusive clients, with local and global outlook, varying from Telecommunication to Finance, Legal to Pharmaceutical or Luxury good and Fashion to Management consultants. Excel Interim simply aims higher. Authorisation number: VG79/BU W-INT060 BAA05/058 Feel free to check our website: www.excel-interim.com and if you have additional questions, please don’t hesitate to call us on 02 646 50 50 !!

Notre client, une entreprise renommée active dans le secteur des investissements est à la recherche d’un(e) Office Assistant pour tous les mercredi et vendredi après midi

Vos responsabilités:

  • Assister le Personal Assistant avec les tâches quotidiennes
  • Gestion de la correspondance
  • Gestion des appels téléphoniques
  • Classement de documents
  • Commander des fournitures
  • Préparer des présentations

Votre profil:

  • Excellentes compétences verbales en anglais et français
  • Vous travaillez de manière autonome et efficace
  • Vous êtes flexible et résistant au stress
  • Vous avez un grand sens du service
  • Ouvert aux étudiants, mais vous devez être disponible toute l’année

Notre offre:

  • Contrat intérimaire à partir de Septembre (Le mercredi et le vendredi après midi)
  • Un salaire en fonction de votre expérience
  • Un cadre de travail agréable et dynamique

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